fredag 9. januar 2009

BLÅ, min farge 2009

Fra Designers Guild














Skulle tro jeg samler på hummer og kanari, men neida......ok, litt. men.... Tror jeg holder på å skifte litt stil igjen, etter mange år med rent Shabby chic. Begynner jeg å vippe litt over til retro, folklore......hmmmm, liker så mange stiler, men nå trenger jeg litt farge igjen, men blir vel å blande litt stiler. Har hadt en blå sofa som jeg har kjøpt brukt for noen år siden, helt enkel, klassisk...men den er blå, BLÅ!!! har hata den i mange år, men har prøvd å gjøre det beste ut av den og resten av interiøret.










Nå er jeg og sofan blitt gode venner, ikke bare fordi den er god å ha og slappe av i, men den blåe fargen er ikke så aller værst....hmmm, tenk hva som skjer med meg da!?!





Mamma har du hørt!!!!





BLÅTT i farge skalaen... har vekket min interesse igjen, både interiør og klær!!!

Ingen kommentarer: