søndag 31. mai 2009

inspirert av blogglandia.


Ser her inne på blogglandia, masse inspirerende. Takker dere alle for at dere deler deres ideer med oss andre. Disse billy hyllene med skapdører X3 med stifta gardin på innsiden blir nok noe vi kommer til å innvistere i ganske snart vil jeg tro.
Nå sitter jeg hos min kjære på mo og med ett eget barn på 3 år og to bonus på 3 og 4 år, får man ikke tid til å gjøre alt man har lyst til, men hva gjør no det når man har så skjønne tre jenter som sjarmerer.

Kjæresten min har fått tilbud om å kjøpe huset som han bor i, det er ett kjempe gammelt restureringsprosjekt. Som vil ta masse tid og penger. Noe jeg har vært borti før og får litt blanda følelser. Men det e så idyllisk her, med stranda som nabo og dukkehus, låve, naust, liten mollo og kjempe stor hage. Masse tomt! Åh d hadde vært drømmen da. Men alt må gjøres på huset! absolutt alt! Men tomta er så stor og perfekt avstand til byen.Det hadde vært drømmen! Med tanke på 3 jenter som kan springe rundt uten å være redd for biler og støy. Ta seg ett bad om sommern og springe opp til huset å dusje etterpå uten å kjøre langt. Stor hage som man kan plante masse rosebusker, pioner, klematis, rips, solbær og rabarbra. Trampoline og plaskebasseng. Hagekos!! Innrede i huset, nytt kjøkken og nytt bad. kino på loftet, eget hobbyrom i huset eller låven for meg selv. Det er ett stort hus, men mye som må gjøres. Og trur egentlig det er verdt det!

Ha en fortsatt flott pinse!

1 kommentar:

Rita Olene sa...

Det huset/tomta høres ut som en drøm!! Ikkje ofte en fe en slik sjangse!! Så lykke til med oppussing!!;)
Fin blogg du he!!
Ha en fortsatt fin dag!!
Mvh Olene