onsdag 3. juni 2009

like it!



Har en sånn....sånn derre der!! lysekrona, den henger foreløpig hjemme hos mamma, bordet mitt er hos min ex og stolene også. begynner å savne de. har også hvite stoler til, men ikke hvitt trekk til, spørs om jeg må innvistere i det eller syr de selv.
Jenta mi skal til faren sin i dag så da blir det sying og maling og andre kreative sysler i helgen. Yahuuu!!!
Skal prøve meg på overlock søm og sying med dobbelnål. hmmm, spennende!!
Skal også teste ut de nye sømbystene. Kribler i fingrene etter å starte. Bildet der oppe e ikke mitt, desverre husker jeg ikke hvor jeg fant d henne, zara home kanskje....burd kanskje bli flinkere med å skrive på filnavn hvor jeg fant d henn, men d for bli neste gang....burde,burde.
Er d flere ting jeg burde,burde?

3 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Me 2:O)

Caroline sa...

Vilken fin ljuskrona! =) Ha en skön helg! Klem Caroline

Anonym sa...

Heia :) Ja såg dæm hadd dæm på ikea! Håpa dæm har dæ på lager når eg ska dit te høsten :)