søndag 16. oktober 2011

The Exmouth painted pink - Fru Rosas Landhandel - Interiør nettbutikk


All I want for christmas is a...


The Exmouth painted pink - Fru Rosas Landhandel - Interiør nettbutikk
For ett vakkert dukkehus. Vedder på at småprinsessene i huset skulle dååååne til ett slikt ett i julegave!!!! Den er så vakker at den skulle få sin plass i stua om vi kjøpte det. Tror jeg må overtale mannen i huset. hmmm.... Vet at jeg blir glad for ett i hvertfall. AiAiai!!! jeg ......dåååån!






De som kjenner meg godt, vet at jeg elsker bokser. Har forresten kjøpt meg to nye i dag fra House Doctor. Okei, okei...litt mania må man jo få ha!! Man får jo aldri nok av oppbevaringsbokser!!!
Kjøpte den mellomste str.
Tenkte dvd`r skulle få sin plass i disse.
Har flere bokser fra House Doctor, blandt annet er den minste str. perfekt til cd`r.



Denne skulle prydet mitt nattbord.
Er så glad i den Blåfargen.


Ingen kommentarer: