onsdag 20. mars 2013

Miss etoile- hverdags luxus

 Herlige  farger og deilige fristelser.
 Disse cupcakebegrene trenger man ikke bare å bruke til cupcakes. Men man kan også bruke de til hverdagsluxus som en liten posjon med grøt.
til Bellas bursdag brukte jeg drikke beger i samme. Så det finnes det også. Det ble riktig så fint. Hadde lyst til å bruke litt annet enn disney tema over bursdagsbordet og det ble godt mottatt faktisk.
 Vi har testet ut disse vakre papir sugerørene som er så popis. Jeg er mindre imponert av holdbarheten i væske. De går i oppløsning etter en stund. Så det er mer pent en praktisk, men de er geniale å bruke som pinner i cakepops. Det skal i hvertfall mine brukes til.
 pompoms er ikke vanskelig å lage selv i hvertfall ikke disse.
 Disse svarte er å tøffe.

Deilig påskegulesugerør. Det har jeg ikke, men det skulle jeg ha tenkt på før jeg gikk inn i kjøpestopp.
 Next year!!

Ingen kommentarer: