torsdag 4. november 2010

Grønt Miljø Hunstadsenteret.















Akkurat for øyeblikket sitter jeg på kontoret på Grøntmiljø og hjelper de med å den nye Facebook siden deres. Jeg kommer etterhvert til å legge ut nye bilder fra butikken på min blogg også. De har så masse fint. Blandt annet klær fra Etui, la Finesse og Tiff &Tiffy. Smykker fra Hjerter. Ellers Masse fint fra Sagen, Lisbeth Dahl. Pip Home. Durance. Og masse flotte blomster. De har også fått inn den nye julestjernen som heter Princetta. Rosa og lys rosa. NYDELIG!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heia:)
Ja dæm har såååå masse fint!!! Går rundt meg sjøl kvar gong eg e der! E det ho samme som va ne på La France? Ho danske;) Sluitta på La France eller har bægge?

Natalie

Anita sa...

heia:)
Jo, Dorthe og faren min har tatt over på Hundstadsenteret. Men broren min og dama hans har La France.

Er du lagt til på grønt miljø gruppa på Facebook? Der vil det også komme mere bilder og tilbuder.