torsdag 7. februar 2013

Tine K og min årets farge

 Typisk Tine K mønster. Det går igjen.. og jeg liker det godt. Jeg har samlet på en del av hennes trykkblokker. Det er nok fra india hun får inspirasjonen fra og spesielt disse trykkblokkene er jo derifra.






Har forelsket meg i denne Korall fargen. Fargeglede har kåret Lilla som Årets farge. Helt feil sier no jeg. Den fargen har jo vært i så mange år nå. Korall derimot.... Det er en farge som har vært borte i mange år. Det er i hvertfall min Årets farge. Samme med gull og kobber. Har sagt i par år nå at den kommer tilbake nå. Her i Nord-Norge ligger alt ett par år etter syns jeg. Men jeg står på mitt. Gull kommer tilbake! Jeg lover!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Enig med du.. Lilla er bare sååå kjedelig. Hva hadde du som tema i fjor?

Anita sa...

hahaha